-40% w Rossmannie

Witajcie Kochani! Mój pierwszy wpis zacznę od zakupów w Rossmannie. Jak wiecie od 23 do 26 maja można w Rossmannie kupić kolorówkę i produkty do pielęgnacji twarzy z 40% zniżką. Już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować kilka nowych produktów, także dwa dni temu, z rana wybrałam się do sklepu. Za dużo ludzi jeszcze nie było także mogłam na spokojnie obejrzeć produkty i zrobić swatche:) Spędziłam w sklepie około pół godziny i wyszłam z kilkoma nowymi produktami. Ceny zamieszczam już po obniżce.

20130523_164129

Na pierwszy plan poszła kolorówka i cienie do oczu:

20130523_164209

Zdecydowałam się na holograficzne cienie Lovely, nr 04 w odcieniu granatu i fioletu, nr 08 zieleń+beż, 4.59 oraz cień Miss sporty, nr 111 Tender brzoskwiniowa perła, 4.19 (tego cienie jednak nie polecam, nie wygląda za ładnie na oku)

Skusiłam się także na szminki:

20130523_164307

błyszczykowa pomadka Lovely, nr 02 malinowa czerwień, 5.09 (jak na razie miałam ją raz na ustach i trzeba uważać żeby się nie rozmazała bo wtedy wygląda to komicznie) oraz Rimmel, lakier w płynie do ust, nr 303 Apocaliptic piękna fuksja, bardzo długo się utrzymuje, z tego zakupu jestem najbardziej zadowolona, 14.39 (jak pomalowałam nim usta to w końcu sama musiałam go ściągnąć z ust abym mogła się herbaty napić)

Na kolejny plan poszły lakiery do paznokci z Miss Sporty. Lubię te lakiery za ich pędzelki i dużą gamę kolorystyczną. Ja zdecydowałam się na 2 kolorki:

20130523_164333

nr 150 czerwony i nr 490 różowy, 3.89, takiego różu jeszcze nie miałam a czerwień wzięłam na zapas:)

Ostatnim produktem zniżkowym był płyn dwufazowy do demakijażu Ziaja, 3.69, chciałam kupić Bielendę ale jej nie było a że tego płynu jeszcze nie miałam to postanowiłam spróbować. Zmywałam nim już oczy, także jak na razie spisuje się dobrze:)

20130523_164357

Ponadto kupiłam jeszcze odżywkę nawilżającą do włosów suchych i zniszczonych Isana, 5.69 teraz akurat jest na nią promocja, mleczko do ciała o zapachu masła kakaowego z pompką 10.79, żel pod prysznic Original Source o zapachu Orange&Liquorice, pachnie jak cukierki krówki 5.49 także te żele są teraz w promocji, samoopalacz w sprayu Sun Ozon  8.99 (samoopalacz jest bardzo fajny, to już moje drugie opakowanie, podtrzymuje opaleniznę słoneczną i tworzy nowa, która wygląda jakbyśmy opalały się na słoneczku, nie robi smug, wystarczy się spryskać jak dezodorantem i odczekać około 2h):

20130523_164714

Zbliżając się do kasy zauważyłam jeszcze zieloną herbatę Liptona cytrusową w cenie na promocji za 2.99 a że zielone herbaty bardzo lubię i piję na co dzień to się skusiłam i wzięłam:

20130523_181651

Po wypróbowaniu może być, ale szczerze wolę zielone z innych firm chociażby te z Biedronki:)

Mam teraz zakaz chodzenia do Rossmannia:) wszystko mam, niczego nowego nie potrzebuję ale Wy macie jeszcze 2 dni, także jak komuś czegoś brakuje albo czai się na wypróbowanie czegoś nowego to naprawdę warto wybrać się w tych dniach do sklepu. W końcu 40% zniżki drogą nie chodzi a pewnie taka druga okazja pojawi się dopiero za rok.

Życzę udanych zakupów, dajcie znać co Wy kupiłyście, może coś mi wpadnie w oko i zapiszę sobie na mojej liście zakupów na późniejszy czas:)

5 uwag do wpisu “-40% w Rossmannie

    • ja też trochę kasy tam straciłam, teraz mam szlaban na rossmanna:( ale dziś udało mi się trochę kosmetyków sprzedać, które mi zalegały, także może niedługo coś nowego wpadnie:) pozdrawiam:)

      • przyznam szczerze, że po przeczytaniu tego posta odwiedziłam rossmanna w poszukiwaniu herbaty zielonej liptonowej i… no niestety za późno. :)

      • ja byłam w rossmannie ale w bolesławcu i po normalniej cenie teraz już jest, 4.79 ponoć też jest ta herbata w wersji z miętą:) pozdrawiam

Skomentuj

