Bolesławiec

Hej!

Dziś jadę do mojego domu rodzinnego w Bolesławcu. Może kojarzycie to miasto?

ceramika

No właśnie, ono się zawsze kojarzy z naszą ceramiką:

ceramika2

Sami powiedźcie, czy nie jest piękna?:)

Oprócz ceramiki niedawno w moim mieście pojawili się nowi mieszkańcy, a mowa tu o GLINOLUDACH:

gliny

Często można ich spotkać na różnych paradach, dniach miasta czy właśnie dniach ceramiki.

Ciekawostką jest to, że wystąpili nawet w MAM TALENT:

mam talent

A tak wygląda mój ryneczek:

miasto

Internet

Jeśli ktoś jeszcze tu nie był, zapraszam serdecznie:) Pozdrawiam:)

2 uwagi do wpisu “Bolesławiec

  1. Biolesławiecka Ceramika jest piękna i znana na cały Świat.Spotkałam ludzi w USA , którzy są zafascynowani Naszą ceramiką.Pozdrawiam Bolesławiec

Skomentuj

