Weekend w Żarach

Witajcie po weekendowej przerwie:)

Co robiłam? Byłam w Żarach na urodzinach koleżanki. Było ok. 20 osób, jak nie więcej. Mieliśmy wynajętą salę, a na górze czekały na nas pokoje do spania:) Cała impreza odbywała się w bardzo ładnym, jak na mój gust, klubie Atmosfera.

20130608_183214

20130608_183154

20130608_183241

A tutaj ja z jubilatką

20130608_225820

Co miałam na sobie?

krótka czarna sukienka

koturny – CCC

zegarek – prezent

kolczyki – małe srebrne wkrętki i 2 sowy

włosy wyprostowane

Na twarzy miałam:

krem Vichy Aqualia Antiox

20130608_161916

Na zdjęciu tego dobrze nie widać, ale na oczach miałam :

połączenie cienia kobo 211 i cienia z wibo

bazą była fioletowa kredka Essence 23 Love me lavender

przy górnej linii rzęs miałam roztartą czarną kredkę z Essence 01 Black fever czarnym cieniem z MIO

przy dolnej linii rzęs także niebieską kredkę Essence w kolorze 17 Tu-Tu-Touquoise

w kącikach cień z Inglota 395

na rzęsach tusz Essence,

na usta położyłam szminkę Essence 52 In the nude a na nią błyszczyk Bell Aor Flow Colour Boom w kolorze 13

Zabawa była świetna, a nogi bolą do dziś, hehe :)

Skomentuj

