Żary c.d.

Jak pisałam Wam wczoraj, sobotę i niedzielę spędziłam w Żarach. Nie sądziłam, że miasto to jest tak ładne. Zawsze kojarzyło mi się, nie wiedzieć czemu, tylko ze starymi kamieniczkami i ponurymi ludźmi. Wszystko zmieniło się teraz, kiedy miałam okazję przejść się deptakiem, który okazał się być bardzo długi. Dochodziły do niego liczne boczne wąskie uliczki, co sprawiało że całość prezentowała się bardzo atrakcyjnie. Mnóstwo gości umilało sobie słoneczny dzionek goszcząc w różnorakich barach, kafejkach, lodziarniach. Oczywiście loda trzeba było sobie kupić:-) Widać było, że deptak tętni życiem. Trafiliśmy przy okazji na pokaz motocyklistów, można było skorzystać i się przejechać

20130609_124000

Poszliśmy także do parku, w którym było tak zielono, że nie chciało się go opuszczać. Przy okazji pogoda była bardzo słoneczna, co jeszcze bardziej dodawało uroku temu miejscu.

20130609_125209

I fontanna się znalazła :-)

20130609_125357

i inne atrakcje :-)

20130609_125114

Fajnie było poznać nowe miasto:) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś je odwiedzę:)

Skomentuj

