Tusze 2xEssence i Wibo

Essence, I love Extreme, crazy volume mascara, maskara pogrubiająca

20130611_131504

Cena: 10-11 zł, ostatnimi czasy cała szafa Essence wydaje mi się, że podrożała

Dostępność: szafy Essence

Zalety:

  1. tusz rzeczywiście pogrubia
  2. intensywny czarny kolor
  3. szczoteczka idealna na dolną powiekę
  4. niska cena
  5. nie podrażnia i nie uczula

Wady:

  1. po kilku godzinach się osypuje
  2. dość ciężko go zmyć
  3. szybko wysycha

Essence, I love Extreme, volume mascara, maskara pogrubiająca

20130611_131452

Zalety:

  1. ładny czarny kolor
  2. tusz podkręca i dodaje objętości
  3. niska cena
  4. rozdziela rzęsy

Wady:

  1. dla niektórych problemem może być zbyt duża szczoteczka
  2. trzeba uważać żeby tusz nie odbił się na górnej powiece, co jest raczej codziennością
  3. osypuje się bardzo mocno
  4. szybko wysycha

Wydaje mi się, że najlepszy efekt utrzymuje się po połączeniu tych dwóch tuszy. Rzęsy są wtedy pogrubione i podkręcone. Czy kupię jeszcze raz te tusze, teraz na pewno nie. Wykańczam właśnie drugą sztukę tego czarnego tuszu i kupię teraz coś innego, ale na pewno nie ten tusz:

20130611_131516

Wady:

  1. wysechł już po kilku użyciach
  2. tusz ma unosić rzęsy a tego nie robi, lekko podkręca tylko
  3. słaby odcień czarnego koloru
  4. robi tzw „nóżki pająka” czego ja osobiście nie lubię
  5. efekt na oczach mizerny, można w ogóle nic nie nakładać

Czaję się na tusz z Miss Sporty, różowy

tuszkiedyś używałam czarnego i byłam zadowolona a o tym słyszałam i czytałam, że jest naprawdę świetny. Zobaczymy:)

albo wybiorę tusz Eveline Volume Celebrites, który też ma świetne opinie na YT i Wizażu:)

tusz 2222

Tych na razie nie zamierzam kupować

20130611_131355

2 uwagi do wpisu “Tusze 2xEssence i Wibo

  1. polecam tusz vipera rozowy, jak dla mnie rewelacja, a do demakijazu uzywam nivea dwufazowy plyn, kupilam w biedronce.

Skomentuj

