Wypad na miasto

Właśnie wróciłam z miasta i postanowiłam wrzucić notkę.

Dziś na dworze jest dramat! Słońce jest naprawdę mocne. Termometr na balkonie pokazuje teraz 34’C a nie świeci na niego słońce…

Poszłam dziś zobaczyć co tam w sklepach słychać. Pojawiły się już wyprzedaże letnich rzeczy i starych kolekcji, ale ceny i tak są wysokie.

Mimo, że byłam ubrana na luzie to i tak cała spływałam. Łazienki na mieście były okupywane przez kobiety, każdy chciał się ochłodzić. Ja wchodziłam wszędzie tam, gdzie można było się pochlapać zimną wodą, mało to pomogło

20130619_102018 (1)

na sobie miałam:

neonowa bluzka – h&m dział dziecięcy

szorty

złote balerinki – reserved dział dziecięcy

okulary

makijaż minimalistyczny (czarna kreska, tusz i na ustach lakier Apocalips z rimmela w kolorze fuksji)

papa

 

 

Skomentuj

