Dezodorant w chusteczce Cleanic DEO

Jakiś czas temu dostałam od firmy Cleanic do przetestowania Dezodorant w chusteczce Cleanic DEO.

Otrzymałam dwie wersje i obie wypróbowałam

20130610_143751

20130610_143813

  1. w paczce jest 12 wilgotnych chusteczek
  2. produkt dostępny jest w dwóch wersjach – Cleanic DEO Soft (wersja łagodna) oraz Cleanic DEO Fresh (wersja orzeźwiająca)
  3. nowy pomysł, zamiast nosić ze sobą antyperspiranty, które zajmują dużo miejsca, wystarczy wrzucić do torebki małą saszetkę
  4. po wypróbowaniu chusteczek stwierdzam, że w zupełności zastępują antyperspirant
  5. wystarczy przetrzeć się rano i do samego wieczoru nie poczujemy przykrego zapachu
  6. chusteczki, jak pokazane jest na odwrocie opakowania, idealnie nadają się także aby odświeżyć sobie dłonie lub stopy, 3 w 1:), nie musimy dodatkowo nosić sprayu do stóp albo chusteczek odświeżających do rąk
  7. cena jest przystępna bo 3,99
  8. dostępne są w drogeriach i hipermarketach

Ja serdecznie polecam, na pewno jak mi się skończą, zaopatrzę się w następne opakowania:)

Skomentuj

