Perfumy

Właśnie skończyło mi się kilka butelek zapachów i postanowiłam je dla Was zrecenzować

1. Burberry, Brit, edt, 100 ml

1

Jest to zapach idealny na jesień i zimę, w cieplejsze miesiące mógłby być za bardzo przytłaczający. Na pierwszy plan wysuwa się słodycz, która za chwilę łączy się z jakimiś przyprawami, ostrością, dla mnie z pieprzem. Perfumy są dosyć trwałe. Idealnie pasują do ciepłych swetrów, gdyż otulają swym zapachem. Mają ładną, klasyczną buteleczkę. Jest to zapach dość intrygujący, nie miałam jeszcze do czynienia z taką kompozycją zapachową. Nie jest to zapach popularny, nie spotkałam jeszcze osoby, która miałaby je na sobie. Mamy pewność, że jesteśmy oryginalne nosząc je. Na razie do nich nie wrócę, gdyż lubię poznawać nowe zapachy.

2. Avon, Little Black Dress, edp, 30ml

2

Jest to chyba najbardziej znany avonowski zapach. Jak dla mnie jest kwintesencją kobiecości. Bardzo go lubiłam. Jest elegancki, idealnie pasuje zarówno do pracy jak i na wieczorne wyjście do sukienki i czarnych szpilek. Niestety, jego trwałość mnie nie zadowala, to jest jego jedyny minus:( Wydaję mi się, że są to perfumy zarówno dla młodej dziewczyny jaki i dla starszej pani, spasują każdemu. Jest kilka wersji tego zapachu, także na pewno na któryś się jeszcze skuszę:)

3. Avon, Pur Blanca, edt, 9ml

3

Ja miałam wersję w roll-onie. Zużywałam ją przez kilka dobrych lat. Na początku jeszcze jako tako go używałam a potem poszedł w odstawkę. Zapach absolutnie do mnie nie przemawiał. Nie miał w sobie niczego szczególnego. Niedawno postanowiłam sięgnąć po niego aby go w końcu zużyć. Udało się. Jest to raczej zapach świeży, ja za takimi nie przepadam. Nietrwały, chyba, że wylejemy na siebie dużą ilość. Na pewno do niego już nie wrócę.

4. Elizabeth Arden, Sunflowers, edt, 30 ml

4Jeden z moich ulubionych zapachów. Jest idealny na lato bo czuję zapach słoneczników, polnych kwiatów i na zimę, gdyż otula ciepłem, jest radosny. Kojarzy mi się z wakacyjnymi wyjazdami. Dość trwały, jak na wodę toaletową. Ma poręczną buteleczkę, także śmiało można ją wrzucić do torebki, aby odświeżyć zapach w ciągu dnia.  Robiłam podchody do niego kilka razy, gdyż nie byłam pewna czy będą do mnie pasować, mimo, że w sklepie zawsze mi się podobały. W końcu kupił mi je mój luby i teraz nie wyobrażam sobie, aby mogło ich zabraknąć w moim domu. Często są na promocji. Czy kupię je ponownie? Już kupiłam, tylko teraz w wersji 50 ml:)

5. Garnier mineral Ultra Dry, przeciw białym śladom, 48h

20130625_114305

Na pewno nie chroni przez 48h, ma ładny świeży zapach, szybko schnie i nic po za tym. Wydaje mi się, że zmienili coś w tym produkcie, ponieważ jak kiedyś go kupowałam to byłam z niego bardzo zadowolona a teraz zachowuje się jak inne, tańsze:( Białe ślady jak były tak są:( więcej go nie kupię.

I tak udało mi się skończyć kilka buteleczek. Jestem zadowolona bo zapachy jakoś tak powoli się u mnie zużywają, mimo, że dość dużo się nimi psikam

20130625_120041

Skomentuj

