Perfumy cz.2

Dziś pora na recenzję kolejnych perfum, które zużyłam:

1. Roberto cavalli, edp

cavaliZapach jest piękny, niestety dość drogi, gdyż 50 ml kosztuje ok 250 zł:( ja używałam próbki. Jest to zapach elegancki, dość ciężki, raczej nie do sportowego ubioru. Idealny na jesień i zimę albo wieczorne wyjścia. Czuć w nim słodycz ale nie nachalną, ani nie mdlącą:) Utrzymuje się dość długo i ta buteleczka, taka elegancka:) Jeśli trafię na nie w jakieś ciekawej promocji na pewno zakupię:)

2. DKNY Delicious Night, edp

dkny-be-delicious-night_491Ja miałam miniaturkę tych perfum, o pojemności 7 ml. Zapach mocny, z nutką drapieżności. Długo się utrzymuje. Idealny na chłodniejsze dni. To jabłuszko różni się od swoich poprzedników, które były raczej świeżakami, nie dla mnie. To jest zupełnie inne, ciężkie, intrygujące, seksowne, raczej dla kobiety wyzwolonej, znającej swoją wartość. Jak dla mnie nie ma w tym zapachu niczego co mogłoby mnie przy nim zatrzymać. W przyszłości nie wrócę do nich, zbyt dużo jest zapachów na rynku aby przywiązywać się jakoś szczególnie do jednego.

3. Paco Rabanne, lady million, edt

pakoW tym przypadku też miałam próbkę, ale jest to zapach naprawdę warty powąchania. Pierwszy raz jak go wąchałam w drogerii nie zrobił na mnie wrażenia a z czasem gdy zaczęłam używać owej próbki, przyciągnął mnie do siebie, swoją oryginalnością. Ma w sobie podobną słodycz jak roberto cavalli. Nie przytłacza, utrzymuje się długo, jak na wodę toaletową. Wydaje mi się, że mogą to być perfumy idealne na prezent. Raczej powinny każdemu się spodobać. Są uniwersalne.

4. Fa, dezodorant Pink Passion

fa

Jeden z lepszych jak nie ulubiony dezodorant do spryskania się nim na ubrania. Nie pozostawia białym śladów. Ładnie pachnie, słodko. Nie chroni tak dobrze jak antyperspiranty ale jak się nie ma czegoś pod ręką można i go użyć. Ma niestety alkohol w składzie także osoby ze skórą wrażliwą powinny na niego uważać.

Ja na razie to tyle się uzbierało ze zużytych, o kolejnych na pewno napiszę:)

20130710_131749

Skomentuj

