Kremy bb: vichy i maybelline

Recenzja porównawcza dwóch kremów bb:

Vichy Idealia BB Creme

Vichy Idealia BB Cream

Jak dla mnie ten krem nie posiada żadnych plusów oprócz SPF 25:

  • beznadziejnie się rozprowadza, tworząc smugi
  • posiada 2 odcienie, ja miałam jasny, który był totalnie za jasny a drugi odcień jest pomarańczowy

Vichy-Idealia-BB-Creme-Swatch-2-copy1

  • podkreśla suche skórki
  • krem miał rozświetlać a tworzy raczej tłustą powłokę na skórze
  • cena ok.60-70 zł w aptekach, ja miałam próbki
  • osiada się na włoskach na twarzy
  • tworzy jakieś dziwne biały plamki
  • dopiero w połączeniu z innym kremem bb wygląda dobrze

Totalna klapa:( jego przeciwieństwem jest ja na razie mój ideał a mianowicie

Maybelline, Dream Fresh BB Cream

maybelline

W Polsce dostępne są 3 odcienie

fluidy 002

Zalety:

  • odcienie są idealne dla Polek, najjaśniejszy ivory jest typowy dla bladzioszków, ja mam drugi odcień light (typowy na zimę i jesień dla mnie, teraz jest za jasny już) i trzeci odcień medium, na lato powinien być dobry
  • bardzo fajnie się rozporowadza, nie tworzy smug ani plam
  • wyrównuje koloryt skóry
  • ładnie stapia się ze skórą, nie widać go
  • SPF30
  • delikatnie nawilża
  • lekko rozświetla cerę, tworzy naturalny glow, skóra wygląda na zdrową
  • delikatnie kryje niedoskonałości i zaczerwienienia
  • cena ok 30 zł, ja kupiłam w promocji za ok 15 zł

Jak na razie jest to mój faworyt, mam koleją tubkę ale mam jeszcze do wypróbowania kilka innych także pewnie napiszę o nich też kilka słów.  Ostatnio nie widziałam go w Rossmannie, tylko jego nowszą wersję dla skóry mieszanej, tłustej i problematycznej. Są bodajże dwa odcienie. Teraz używam kremu BB z Garniera, który dostałam z wymianki, zobaczymy jak się sprawdzi.

Pozdrawiam:D

Skomentuj

