Mix zdjęć cz.2

Witajcie,

nie było mnie kilka chwil ale już nadrabiam. Wrzucam kilka fotek, które kojarzą mi się z lipcem:

np. biedronkowa herbata, NOWOŚĆ, bardzo smaczna, idealnie sprawdzi się jesienią i zimą, ale teraz też pasuje. I ta cena, coś około 4 zł. Są jeszcze 2 inne smaki: jagoda z wanilią i jakaś owocowa

20130722_151652

tarta szpinakowa, tym razem z serem feta, wydaje mi się, że nawet smaczniejsza:)

20130723_172948

kapciuszki z Biedronki, długo szukałam aż w końcu znalazłam i to za cenę 7,99

20130722_151730

na te ukropy co teraz były, idealnie sprawdziły się:

20130723_154630_resized

lody kupione  w Carrefourze za 3,99:D tak, tak, były przecenione z 11.99. Pierwsze opakowanie poszło od razu po zakupie, ale na 2 osoby, żeby nie było:D

Z racji, że ja piwa nie piję bo nie lubię, ale preferuję mocniejsze trunki, ostatnimi czasy polubiłam Radlery. Moim ulubionym jest warkowe, ale na wypróbowanie ostatnio zakupiłam Lidlowe. Niestety nie oczarował mnie. Próbowałam także z Okocimia, Łomży ale Warka ciągle jest u mnie na pierwszym miejscu:)

20130723_164448

Nigdy nie przerabiałam żadnych swoim rzeczy, ale ostatnimi czasy spodobały mi się krótkie dżinsowe spodenki z dziurami. Cena ich w sklepie jest bardzo wysoka, ok. 60 zł a że ja nie miałam zamiaru przepłacać, zakupiłam spodenki w lumpeksie i sama je przerobiłam. Jak na moje zdolności krawieckie, dla mnie wyszło super:)

20130728_163409

20130728_163424

Zdjęcie może nie oddaje tak naprawdę jak one wyglądają, ale wrzucę kiedyś OOTD z nimi w roli głównej, także zobaczycie.

Pozdrawiam i życzę miłego oglądania:D

 

Skomentuj

