Bioliq – serum

Dziś właśnie skończyłam używać ten produkt, także postanowiłam na świeżo napisać o nim moją opinię. Mianowicie mowa będzie o intensywnym serum rewitalizującym z firmy Bioliq:

 

20130815_123259

To co obiecuje nam producent:

Preparat zawiera ekstrakt z kawioru (Acipenser spp.), który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin i minerałów. Dzięki temu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję.

Dzięki obecności składnika aktywnego, wyizolowanego z korzeni tarczycy bajkalskiej, poprawia jędrność i elastyczność, jednocześnie hamując starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, poprzez zwiększenie liczby podziałów komórkowych. Oddziałując na metabolizm preadipocytów i adipocytów, znacząco redukuje podwójny podbródek, co widocznie wpływa na kontur twarzy.

Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.

Działanie:

– intensywnie stymuluje rewitalizację skóry;

– aktywnie ją nawilża i odżywia oraz poprawia jędrność i elastyczność;

– pomaga modelować owal twarzy;

– wyrównuje koloryt.

Pojemność 30ml, cena 15-30 zł, ja zapłaciłam 19,90, dostępny w wybranych aptekach.

Moja opinia:

  • buteleczka z pipetką dozuje odpowiednią ilość produktu
  • cena odpowiednia jak za taki produkt
  • mała wydajność, produkt starczył mi na ok 1.5 miesiąca codziennego używania
  • zapach delikatny, nie pozostaje na skórze
  • preparat bardzo szybko się wchłania, wystarczy kilka sekund
  • w ciepłe dni nie potrzebowałam już używać kremu
  • przez pierwsze dwa tygodnie używałam go 2 razy dziennie, a później raz dziennie wieczorem
  • co do samego działania to nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów: kolor jest lekko wyrównany i skóra jest też lekko napięta, trochę nawilżona
  • nie podrażnia ani nie uczula
  • lekka żelowa konsystencja
  • można nakładać pod oczy

Niestety nie kupię więcej tego produktu, był ok ale nie zdziałał żadnych cudów. Moja cera nie jest wymagająca, ale o intensywnym działaniu nie ma w tym przypadku mowy. Mam teraz na oku 2 rodzaje serum, jutro może się wybiorę do sklepu i któreś zakupię to dam Wam znać. Ponoć bardzo dobre produkty:)

 

 

 

Skomentuj

