Eveline Volume Celebrites mascara

Już od jakiegoś czasu chciałam kupić ten tusz, czekałam aż skończy mi się stary. Tusz jest dość mało dostępny. Widziałam go w Carrefurze, ale tam wolałam nie kupować bo bałam się, że ktoś go już otwierał. Nabyłam go w zwykłej drogerii za cenę niecałych 17 zł. Uwagę zwraca już samo opakowanie, eleganckie, złote, lekko wyprofilowane z czarnym napisem:) Nie przepadam za silikonowymi szczoteczkami ale ta jest ok:

20130815_131634

Tusz nie skleja rzęs ani się nie osypuje. Ma ładny czarny kolor. Wydłuża rzęsy i dość pogrubia. Jedynym minusem jest odbijanie się na górnej powiece. Tak niestety zdarzało mi się prawie przy każdym tuszowaniu rzęs:(

Uważam, że tusz jest bardzo dobry i warty wypróbowania. Teraz kupiłam różowy z Miss Sporty i muszę stwierdzić, że jak na razie sprawuje się świetnie. Efekt sztucznych rzęs jest niesamowity. Póki co nie będę się o nim rozpisywać, jak go więcej poużywam to też zrobię recenzję na temat tego produktu.

Skomentuj

