La Roche – Posay, Nutritic Intense Riche (Krem odżywczo – regenerujący)

Dziś recenzja wydaje mi się dość mało popularnego kremu. Nie spotkałam się jeszcze z żadną recenzją temu produktu na necie.

Mowa o:

nu

Miałam kilka próbek tego kremu, także po wyciśnięciu do słoiczka uzbierała się dość pokaźna ilość, która starczyłam na ok. 3 tygodni stosowania jak nie więcej.

Zobaczmy co pisze o tym produkcie sam producent:

Bogaty krem o konsystencji odżywczego balsamu uzupełniający lipidy we wszystkich warstwach naskórka. Szybko wchłania się w skórę. INNOWACJA MP-lipidy: nowa generacja lipidów o potwierdzonej skuteczności syntezy czynników nawilżających, lipidów oraz białek niezbędnych dla komfortu i ochrony skóry.

Typ skóry / Problem

Skóra bardzo sucha, wrażliwa. Bez parabenów.

Rezultaty

Skóra twarzy staje się bardziej elastyczna, miękka i ukojona, uwolniona od dyskomfortu.

Sposób stosowania

Stosować rano i/lub wieczorem na całą twarz.

Hmmmm. Mam mieszane odczucia co do tego kremu:/ Konsystencja kremu dosyć lekka, dość szybko się wchłania ale nie całkowicie. Na skórze pozostaje lekko śliski filtr, nie przeszkadza on w nałożeniu makijażu, ale ja lubię jak kremy wchłaniają się całkowicie. Zapach jest dla mnie nie do zniesienia. Czuję jakbym nakładała na twarz krem dla starszej pani. Dla skóry wrażliwej na pewno się nie sprawdzi. Ja nie mam aż tak bardzo wyczulonego nosa i lubię jak kosmetyki pachną ale zapach tego kremu jest zbyt mocny. Znika co prawda za jakiś czas po nałożeniu. Plusem jest to że produkt nie posiada parabenów, oleju mineralnego też nie zauważyłam w składzie:) Krem rzeczywiście bardziej sprawdzi się dla cer normalnych, dla suchej wydaje mi się, że będzie za delikatny i będzie mało nawilżał. Jak dla mnie bardziej by chyba podpasował w okresie jesiennym. Jakiś spektakularnych efektów nie zauważyłam na swojej twarzy. Taki zwykły krem, może buźka się trochę wygładziła, ale to też nie wiem czy po tym kremie czy po innym produkcie. Jak za taką cenę ok.70-80 zł wymaga się już naprawdę widocznych oznak działania produktu. Nie wiem, może za krótko stosowałam, ale jak dla mnie to produkt nie jest wart swojej ceny:(

Skomentuj

