Zużycia

20130923_182701

Oto produkty, które udało mi się zużyć w ostatnim czasie:) Nie jest tego za dużo ale zawsze coś:)

  1. Moja ulubiona maska z Ziaji, pisałam o niej wcześniej
  2. Pianka do mycia twarzy z Synergen, 175 ml, cena na promocji ok. 9 zł, nie spływa z rąk, ładnie pachnie owocami, nie zawiera parabenów, ładnie oczyszcza, po jej zużyciu stwierdzam, że do innej konsystencji już nie wracam:)
  3. Krem do rąk z Ziaji o zapachu kokosowym, na zimę zapach fajny, natomiast na ciepłe dni niekoniecznie, szybko się wchłaniał ale mało nawilżał
  4. Młyn micelarny z Maybelline, był to gratis dołączony do tuszu, który okazał się strzałem w dziesiątkę:) był w porównaniu do tuszu, który okazał się totalną klapą, bardzo dobry, gdyż super zmywał makijaż oczu, nawet dość ciemnego, nie szczypał, miał delikatny zapach
  5. Mydło Biały Jeleń z czarnym bzem i lnem, hipoalergiczny, delikatny, nie wysuszał dłoni
  6. Lakier do paznokci z Edith Cosmetics w kolorze ostrego różu, ja bardzo lubię te lakiery, ponieważ mają małą pojemność, ładne kolory, dobrze się niemi maluje, pędzelek też jest dość fajny, nie odpryskują za szybko
  7. Próbka kremu z Ziaji redukująca podrażnienia, kuracja łagodząca zmiany trądzikowe, spf  6, jedyne co mogę powiedzieć to to, że bardzo szybko się wchłaniał i czuć było nawilżenie twarzy
  8. Próbka kremu Efektima, nic ciekawego, nie podpasował mi
  9. Cień w musie z Rimmela, kolor ładny ale trwałość na oku żadna, mimo nałożenia bazy

20130923_183532

Skomentuj

