Perfumy, cz.3

Kolejna tura zużytych perfum:

20130923_182921

Na pierwszy rzut idą zamienniki znanych i lubianych ogólnie perfum: Pacco Rabanne Lady Million i Emporio Armani. Pisałam Wam bodajże  w ostatnim poście o perfumach, że zarówno jedne jak i drugie bardzo mi się podobają i jak będę miała możliwość na pewno je zakupię. Te znalazłam na wyjeździe wakacyjnym za 10 zł za sztukę o pojemności 20 ml. :) cena świetna, natomiast zapach może w 30% podobny do oryginału:( na pewno za bardzo są one przesłodzone, ale za to trwałość jest nawet dość dobra, czuć je dobre kilka godzin. Jak za 10 zł można sobie zakupić na wypróbowanie, idealna pojemność do torebki:)

20130923_182949

Gucci Guilty

Zapach zwykły, niczym się dla mnie nie wyróżniający i na dodatek w ogóle nietrwały. Jesienno zimowe, dość przytłaczające perfumy, z ostrością w tle. Nie dla mnie.

20130923_182936

Thierry Mugler, Violet Angel, 5 ml

”Po 10 latach od wprowadzenia słynnego zapachu Angel, Mugler stworzył trzy jego kwiatowe wariacje Garden of Stars: Lily Angel, Peony Angel, Violet Angel, opisywane jako owoc miłosnego związku klasycznego Angel i kwiatów.” No cóż, tak jak jestem miłośniczką klasycznego Angela tak tej wersji niekoniecznie:\ Zapach, jak dla mnie, nie ma nic wspólnego z pierwowzorem. Zapach jest duszący, mocny, utrzymuje się długo, przypomina mi starsza panią:( Na pewno do nie go nie powrócę.

20130928_130712

Mam dla porównania również Thierry Mugler, Rose Angel, ten zapach jest już dużo ładniejszy od opisanego wyżej. Jest na pewno bardziej zbliżony zapachem do pierwowzoru, tylko z lżejszą nutką. Ja jednak wolę klasycznego Angela i ten nie zrobił na mnie wrażenia.

20130923_183023

Only Imagine Avon, edp buteleczka wygląda tak:

avon_nowosci_only_imagine_nowyNiestety te perfumy to dla mnie totalną porażką, po wypróbowaniu próbki stwierdzam, że nie czuję nic oprócz połączenia SPIRYTUS+KWIATY, bleee na pewno jestem na nie. Aaaa i zero trwałości:(

Ostatnimi perfumami a raczej wodą toaletową jest żółty Adidas Free Emotion, 30 ml

20130923_182904

Jak pisałam wcześniej, nie lubię zapachów świeżych ani owocowych. Ten natomiast wydawał mi się idealny na lato. No właśnie wydawał… No cóż, jedynym plusem tej wody jest zapach w buteleczce, świeżość połączona z kwiatami. Na ciele utrzymuje się tylko po spryskaniu i koniec. Nie czujemy nic:(

Jak widzicie, żadna z tych perfum jakoś mi nie podpasowała. Chyba o dziwo, najbardziej byłam zadowolona z zamienników:) Hehe

Skomentuj

