Zakupy w Marionnaud

Witajcie!

W niedzielę wybrałam się na małe zakupy do Auchan a, że nie dawno otworzyli tam nową drogerię postanowiłam do niej zajrzeć. Byłam już w niej raz, ale nic nie kupiłam, zauważyłam natomiast, że ceny niektórych wysokopółkowych perfum są dość tanie niż np. w Douglasie, zwłaszcza jak są jeszcze na promocji:) Ja natomiast teraz skusiłam się na tylko na dwie rzeczy, a mianowicie na osławiony na blogach i YT suchy szampon Batiste. Wybrałam wersję do wszystkich rodzajów włosów a takowych było bodajże 3 albo 4 rodzaje. Był jeszcze do ciemnych włosów i dla brunetek. Cena to 14,99 za 200 ml, zobaczymy jak się sprawdzi, czy uda mu się pobić mój ulubiony z Isany:). Przy okazji wzięłam także duże płatki kosmetyczne firmy Only You za cenę 4,99 za 40 sztuk. Myślę, że cena ok, tyle samo trzeba zapłacić w zwykłej drogerii.

20130929_152149

Dodatkowo założyłam sobie u nich kartę i dostałam kupony zniżkowe na następne zakupy oraz próbki trzech kroków z Clinique:)

20130929_152133

20130929_152109

Myślę, że to nie ostatnia moja wizyta w tej drogerii:D

Skomentuj

