Rimmel Match Perfection

Dostałam dość sporą odlewkę tegoż podkładu i postanowiłam zrobić notkę na jego temat. Zaznaczę, że mam cerę normalną w kierunku mieszanej.

Cena ok. 35-40 zł bez promocji

Co obiecuje producent:

Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.
Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną.
Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek.

Ja mam odcień najjaśniejszy, niestety jest dość świnkowaty, ma różowe tony, także nie nadaje się za bardzo do mojej karnacji. Jest to bardzo jasny kolor, także sprawdzi się dla typowego bladzioszka:) Mieszam go z kremem bb z Garniera i wtedy kolor jest idealny.

20131019_150618-1

Po lewej jest kolor nałożony pół godziny wcześniej a po prawej nałożony później. Jak widać kolor nie utlenia, dzięki czemu nie ciemnieje na twarzy:) Może delikatnie różowieje ale to naprawdę troszkę:/

Podkład ma delikatny zapach, charakterystyczny dla podkładów, ale nie utrzymuje się na skórze, znika zaraz po aplikacji. Konsystencja jest też fajna, dość lekka, na twarzy nie czuje sie, że ma się coś nałożone. Niestety jego wykończenie mi się nie podoba:( Podkreśla suche skórki i tworzy tzw. mąkę na twarzy. Może będzie idealny dla cery tłustej.

Co do krycia, to radzi sobie ponad przeciętną:)

Mi podpasował tylko wymieszany z czymś innym, w pojedynkę nie daję rady niestety, no i ten kolor:(

rimmel

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s