Rimmel Wake me up

Dziś po krótce napiszę kilka słów o podkładzie Rimmela a mianowicie o Wake me up. Miałam możliwość przetestowania odcienia 103 True Ivory, drugiego bodajże w kolejności

20131031_085725

Odcień jak widać jest dość jasny, nie odznacza się na skórze. Nie zauważyłam żadnych drobinek o których często wspomina się na YT czy blogach, gdy czyta się o nim recenzję. Czy stapia się ze skórą? Niekoniecznie, ja go widziałam na skórze i to mi się akurat nie podobało:/ Czy rozświetla? Niestety nie:( skóra zaczyna się świecić pod koniec dnia ale to normalne sebum wytwarzane przez skórę. Jak na podkład rozświetlający, dość ładnie kryje. Nie ściera się z twarzy. Co do zapachu, to mi on śmierdział alkoholem, ale tylko gdy go nabierałam, zaraz zapach się ulatniał.

Podkład wypróbowałam, czy kupię? raczej nie. Na rynku jest tak dużo innych produktów tego typu, że spróbować coś innego:)

rimm

Skomentuj

