Zakupy Hebe i Rossmann

Już długo nie robiłam zakupów kosmetycznych, pozbierałam wszystko co mi się uzbierało w ostatnim czasie i oto są moje nowe zdobycze:)

20131230_121422

  • Żel pod prysznic z Biedronki o zapachu pomarańczy, który ponoć jest tańszą wersją żelu z Nivea, cena 3,99
  • Dezodorant z Isany, który ma nie powodować powstawania żółtych plam na ubraniach, pachnie jak krem Nivea, cena 4,49
  • Płatki peelingujące z Rossmanna, 35 sztuk, cena 8,99

i dzisiejsze zakupy z Hebe:

  • Regenerujące serum do twarzy z olejkiem do twarzy z Delii, cena 10,99 za 10 ml
  • Morelowy peeling z Soraya, cena 11,49 za 150 ml
  • Balsam do ust w sztyfcie o zapachu czekoladowym z Palmersa, cena 11,99
  • Catrice, Made to stay, trwały kremowy rozświetlacz w kredce, cena 15,99
  • Lip Tint z Bell, w kolorze 5, mocny róż, cena 10,99

20131230_123934

po lewej to właśnie Bell a z prawej do lakier z Rimmela w kolorze Apocaliptic, kolorze jednak są jeszcze bardziej intensywniejsze

akurat przed chwilką listonosz przyniósł mi jeszcze zamówiony przeze mnie błyszczyk Lancome w kolorze Raspberry Ice:) jest już na zdjęciu zbiorowym:)

 

 

Skomentuj

