Ulubieńcy 2013

1. Na pierwszy rzut idzie suchy szampon Isany, kiedyś nawet bym nie pomyślała, żeby nie umyć głowy tylko posypać ją jakimś talkiem i wyjść do ludzi:) a tu taka niespodzianka. Jeśli nie chce mi się danego dnia umyć włosów to rzeczywiście taki szampon mnie ratuje:) do tego ładnie pachnie i zapach utrzymuje się na włosach:) Mam jeszcze w zanadrzu szampon Batiste, zobaczymy jak tamten się sprawdzi:) ale tego już jestem pewna, bo zużyłam kilka butelek:D

20140105_145526

2. Kolejnym ulubieńcem jest olejek pod prysznic z Isany. Jego cena na promocji to bodajże 3 zł a jest to niezastąpiony produkt w mojej pielęgnacji. Jeśli nie chce mi się balsamować ciała po umyciu, wtedy myje się właśnie nim. On bardzo dobrze nawilża ciało, nie potrzeba już używać innego nawilżacza. A, że tej jesieni i zimy nie mam w ogóle ochoty ani chęci tego robić to taka oliwka sprawdza się idealnie. Wiele osób ma do niej jedno zastrzeżenie, że nie mogą znieść jej zapachu, i że pachnie rybą. No cóż, coś w tym jest, ale mi to zupełnie nie przeszkadza. Na pewno nie pachnie jak normalny żel pod prysznic, ma swój specyficzny zapach, który dla mnie jest neutralny i mi nie przeszkadza:)

20140105_145541

3. W tamtym roku moimi ulubionymi zapachami były:

Elizabeth Arden – Sunflowers

20140105_150057

jest to zapach, który idealnie komponuje się zarówno latem  jak i zimą:D Jest dla mnie uniwersalnym zapachem. Otula porą chłodną i orzeźwia w ukropy:D

Pozostałymi zapachami, które miałam jedynie w postaci próbek są:

Thierry Mugler – Angel i Roberto Cavalli

20140105_145901

Cóż dużo o nich mówić. Rozpisywałam się już w moich postach o perfumach:D Mam nadzieję, że kiedyś kupię choć jedne z nich:)

3. Trzecim ulubieńcem są 2 pomadki. Pierwsza to masełko z Revlonu w kolorze 050 Berry Smoothie, które właśnie mi się kończy, używałam go bardziej w drugiej połowie 2013 roku, jest to pomadka w kolorze fuksji z połyskiem, która nie wysusza ust a je nawilża. Także jest idealna na tą porę, którą teraz mamy.

20140105_145753

Drugą pomadką a raczej pomadko-błyszczykiem jest Celia z serii Nude w kolorze 605

20140105_145927

Jej używałam w pierwszej połowie roku, idealnie nawilża usta, nie utrzymuje się za długo, ale tego raczej nie można wymagać od tego typu produktu. Ta seria ma w swoim asortymencie bardzo ładne kolory i jak ten kolor mi się skończy na pewno zaopatrzę się w inny:D albo powrócę do tego samego, bo ten odcień pasuje do każdego makijażu:)

4. Niekwestionowanym ulubieńcem jest niezastąpiony jak na razie tusz do rzęs Essence I love Extreme

20140105_145634

Pisałam już o nim wcześniej. Robi co ma robić, pogrubia i zagęszcza rzęsy:) Na tym mi najbardziej rzęsy, lekko skleja ale taki efekt mi akurat odpowiada:)

5. Moimi ulubionymi cieniami były i są My Secret w kolorze 103 i cień holograficzny z Lovely, mam je przełożone do swojej paletki, a tak prezentują się na zdjęciu:

20140105_150008

ten z lewej to My Secret a z prawej to Lovely (niestety nie pamiętam numeru). Jasny cień tworzy idealną perłową poświatę na powiece a ten holograficzny jest idealny do nakładania solo, wystarczy nałożyć go na całą powiekę a w załamaniu dać go więcej i wygląda jakbyśmy użyły kilku cieni. Po prostu kameleon:) Jasny także pięknie wygląda sam na powiece. Tylko on i tusz i makijaż oka gotowy:)

6. Kolejnymi faworytami były małe lakierki do paznokci. Mianowicie, chodzi o 2 firmy, które takimi dysponują i które ja posiadam (Golden Rose- seria Miss Selene i Edith Cosmetisc) Tanie, malutkie przez co szybko zużyjemy i się nie zeschną i mają duży wybór kolorków:) utrzymują się także bardzo dobrze bo kilka dni:)

20140105_145449

7. Ostatnimi ulubieńcami są woski z Yankee Candle. Nie ma to jak siąść pod kocykiem z ciepłym kakao w ręce przy zapachu tych wosków:) Cudo!!!

20140105_150406

osobny post o tych woskach pojawi się niebawem:)

I tak wyglądają moi ulubieńcy poprzedniego roku. Jestem ciekawa czy Wy coś używałyście z pokazanych przeze mnie produktów:)

Jedna uwaga do wpisu “Ulubieńcy 2013

Skomentuj

