Kilka nowości z pielęgnacji

Jakoś ostatnimi czasy nie kupuję żadnej kolorówki, wydaje mi się, że albo mam wszystkiego w odpowiedniej ilości albo w sklepach nic ciekawego nie ma. Przeglądając produkty, które kupiłam w ciągu miesiąca, zauważyłam samą pielęgnację.

20140210_142759

Najbardziej skusiłam się na promocji w drogerii Dayli:

1. Płyn do płukania zębów Listerine 500 ml + 250 ml gratis za 13,99

2. Lactacyt w dwupaku po 200 ml za 14,99, jeszcze go nie miałam, ponoć jest najlepszy ze wszystkich na rynku:)

3. Chusteczki Zewa przecenione z 8,49 na 4,99 (edycja limitowana)

4. Żel do mycia ciała Nivea free time 500 ml o zapachu karamboli i mleczka aloesowego za 8,99

W Rossmannie natomiast kupiłam:

1. Odżywkę przyśpieszającą wysychanie lakieru z Miss Sporty za 7,99

2. Mydełko Dove o zapachu ogórka za 2,99

3. Szampon przeciwłupieżowy Isana za 3,99 na promocji

4. Oliwkę Babydream za 6,49

Pojedyncze sztuki wzięłam w Biedronce (duże płatki kosmetyczne Carea za 2,99), w Naturze (krem do rąk z Farmony o zapachu słodkich trufli i migdałów za 3,99) i w sklepie z niemieckimi rzeczami ( mydło do rąk Balea – uzupełniacz o zapachu brzoskwini i nektarynki za ok.m 3 zł)

I to by było na tyle z moich zakupów, jak poczynię jakieś nowe dam znać:)

 

4 uwagi do wpisu “Kilka nowości z pielęgnacji

Skomentuj

