Duże denko

Po kolejnej dłuższej przerwie, wracam z projektem denko. Troszkę się tego nazbierało ale nie miałam kiedy zebrać się do kupy żeby coś napisać

20140728_200209

O to co zużyłam, po kolei:

20140728_200544

  • Żel do golenia z Isany, niby dla mężczyzn ale u mnie się sprawdza bardzo dobrze
  • Mydło w płynie kupione bodajże w Netto, bardzo dobre, robi co ma robić, może zapach nie utrzymuje się na dłoniach ale nie wymagam tego od takiego produktu
  • płukanka do ust z biedronki, bardzo dobra, fajnie odświeża oddech
  • kulka pod pachy z Ziaji, do tej pory najlepsza ze wszystkich jakie używałam

20140728_200522

  • Żel do mycia twarzy z Netto, który produkowany jest przez Tołpę, moje kolejne opakowanie, nie piecze w twarz, jest łagodny i ładnie delikatnie pachnie
  • krem do twarzy Estee Lauder Revitalizing Supreme, oki ale żadna rewelacja
  • 2 próbki, maseczka z Ziaji liftingująco-rozświetlająca, fajnie się wchłaniała i ładnie twarz po niej wyglądała
  • płyn do soczewek, który zamawiam na allegro, bardzo dobry
  • dwufazówka z Bielendy, nie piekła w oczy, łagodna, dobrze zmywała
  • płyn micelarny z Garniera, 400 ml za 17 zł, też bardzo dobry i wart swojej ceny

20140728_200506

  • mus do ciała z Dove kupiony w Biedrze za 3.99, kremowy olejek pod prysznica 8.99 idealne żele do mycia ciała, mocno się pienią i ładnie pachną
  • natomiast żel z Netto to totalny niewypał, starczył na kilka użyć, bo był bardzo płynny
  • płyn do kąpieli z Isany o ładnym zapachu, z serii limitowanej, ja osobiście polecam te  duże płyny, bo mają niską cenę a dużą pojemność 750 ml
  • i mój niezastąpiony olejek pod prysznic, który kupuję na promocji za 3.99:)

20140728_200438

2 produkty do włosów:

  • suchy szampon z Batiste, wolę jednak ten zielony z Isany, cenę ma niższą, ładniej pachnie i jakoś lepiej mi się sprawdza
  • wygładzający krem do prostowania włosów, nie obciążał, dobrze się rozprowadzał, polecam

20140728_200417

2 produkty z kolorówki:

  • żel do brwi, starczył na długo, niestety nie utrzymywał brwi w rydzach:/
  • wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs z Bell, dawał ładny efekt na rzęsach, jak będę miała okazję to na pewno go jeszcze raz zakupię

20140728_200346

i na koniec zostały zapachy:

  • 2 próbki: wymażony Robero Cavalii, przecudny:D:D:D, Gucci Guilty też mocny i bardzo kobiecy
  • 2 zapachy Beyonce: Pulse NYC i w zestawie z żelem do mycia Midnight Heat, oba słodkie, mocne i mające jakieś inne nuty zapachowe, których jeszcze nie czułam w innych zapachach, są przez to dość oryginalne
  • jeden z ulubionych Sunflowers Elizabeth Arden, moje słoneczniki:D
  • mgiełka Biotherm, idealna na lato
  • 2 mgiełki z H&M,kwiatowe, na lato do torebki na odświeżenie w sam raz:)

I to by były wszystkie produkty:) pozdrawiam i do następnego:D:D:D

 

Skomentuj

